ForsideArrangement i husetBetingelser

Betingelser

Betingelser

I vores hyggelige selskabslokale, har vi kapacitet til 80 pers. Vi har desuden et hyggeligt ude område, samt en overdækket terrasse, hvor der er rig mulighed for børn at lege og skønt at bruge fra forår til efterår.
Vi har toilet til kørestol bruger, samt pusleplads til de helt små.

Da vi ikke et nøglehus, så skal maden købes igennem os og det er dermed ikke muligt selv at medbringe det. Derudover skal der vælges en af vores drikkepakker, som vi tilbyder.

Ved selskaber I huset, er antallet min. 20 voksne.

Der betales 2000 kr. i depositum og når betalingen er gået igennem er forsamlingshuset reserveret. Depositummet refunderes ikke ved aflysning, men modregnes naturligvis ved afholdelse.

Vi har en selskabspakke på 2500 kr. ved arrangementer i huset. Det dækker leje af forsamlingshuset, rengøring, opdækning med hvide duge, lys og enkelte blomster, samt servering.
Ved mindekomsammen i forbindelse med bisættelse/begravelse, samt møder og generalforsamlinger betales der 1500 kr. i leje af forsamlingshuset.

Annulleres arrangementet 15-30 dage før aftalt dato, skal der betales 25 % af omkostningerne. Senere end 14 dage før, betales 50 % af omkostningerne. Ved udeblivelse uden afbestilling, betales fuld pris for arrangementet.

Vi skal have endelig antal og betaling 5 hverdage før.

-Ved en brunch er varigheden ca. 4 timer (medmindre andet er aftalt).
-Ved et arrangement til frokost eller aften er varigheden ca. 6 timer (medmindre andet er aftalt).
-Rygning er ikke tilladt indendørs.
-Dyr ikke tilladt indendørs.

I har mulighed for selv af medbringe chokolade, slik, chips, småkager og likør til kaffen.
I har mulighed for selv at medbringe kage, i forbindelse med dåb, konfirmation, bryllup m.m. det koster 5 kr. pr. pers.

I forhold til op pyntningen af lokalet i forbindelse med en barnedåb, konfirmation eller ligne. kan vi ikke love at der er mulighed for at kunne gøre det dagen før. Vi kan have et andet arrangement som evt. slutter sent. Derfor er alternativet at op pyntningen skal ske på selve arrangement dagen.

Musik:

Der er også mulighed og plads til musik/band i lokalet. Dette er noget I selv arrangere.
Prisen for mad og drikke for en musiker er 150 kr. pr. pers. Vigtigt i oplyser om musiker skal have forplejning.

Priser til børn:

Børn under 12 år 1/2 pris på mad og drikke. Alternativ se vores børneretter.

Catering

Endelig antal og betaling, senest 5 hverdage før arrangementet. Service og kasser leveres rengjort retur, senest 3 dage efter arrangementet.
I står selv for at varme maden, medmindre andet er aftalt.

Levering

0-10 km. 125 kr.

10-20 km. 250 kr.

20-30 km. 350 kr.

30-40 km. 400 kr.

40-50 km. 450 kr.

Over 50 km. ring og aftal en pris.

Kontakt os for bestilling og spørgsmål

Er du klar til at bestille, har du spørgsmål eller vil du bare gerne høre mere om os, vores koncept og vores mad, kan du kontakte os herunder.

Du kan sende en mail på [email protected], ringe eller sende en besked via knapperne herunder.